FANDOM

Linda Martin jest terapeutką mieszkającą w Los Angeles. Były władca piekła - Lucyfer Morningstar przychodzi do niej na terapię, kiedyś w zamian za seks, dopuki jej nie przypomniano o etykach jej pracy. 

Historia

Linda uczęszczała do szkoły medycznej, zanim została terapeutką. To prawdopodobnie oznacza, że jest psychiatrą, lekarzem, który ukończył pobyt w medycynie psychiatrycznej. Aby zapłacić za szkołę medyczną, pracowała jako operator seksu telefonicznego, później nazywając ją „1-800-ProfessorFeelGood”.
Wyszła za mąż za Reese Getty, ale odseparowała się od niego na około dwa lata, kiedy poznała Lucyfera. Para zakończyła rozwód gdzieś w pierwszym sezonie (pokazanym w retrospekcjach „Off the Record”) po tym, jak Reese poszedł do niej po obejrzeniu diabelskiej twarzy Lucyfera.

Serial

W „Pilocie” Linda była terapeutką Delili. Opowiedziała Lucyferowi i Chloe o związku Delili ze sławnym celebrytą w zamian za seks z Lucyferem.

W „Lucifer, Stay. Good Devil.” Sugeruje, że osoba może być powodem jego zmiany charakteru.

W „Sweet Kicks”, Maze opowiedziała Amenadielowi o Lucyferze zwierzającym się w Lindie, a ten zaczyna zbliżać się do niej, aby znaleźć sposób na przekonanie Lucyfera, aby wrócił do piekła.

W „Lady Parts” Linda dołącza do Chloe, Maze i Elli na noc dla dziewcząt, gdzie śpiewają karoke i wchodzą do baru, walcząc o sprawę, nad którą pracuje Chloe.

W „Monster” Linda naciska na Lucyfera, aby powiedział jej prawdę i porzucił biblijne metafory. Postanawia pokazać jej prawdziwy wygląd, ujawniając się jako prawdziwy Diabeł. Epizod kończy się szokiem Lindy, zamrożonej z przerażenia w miejscu, podczas gdy przygnębiony Lucyfer opuszcza jej gabinet.

Podczas „Trip to Stabby Town” Linda nęka Lucyfera pytaniami o piekło, jak zauważa na temat jej nowej zmiany w zachowaniu. Linda twierdzi, że nie może uwierzyć, że diabeł jest jej pacjentem i że Maze powiedziała jej, by była otwarta.

Relacje

Reese Getty ​​​​​

Na pewnym etapie swojego życia Linda spotkała się z reporterem Reesem Getty'm. Powiedziała, że jednym z powodów, dla których się w nim zakochała, jest to, że nigdy nie odpuszczał. Pobrali się, ale z czasem ich związek pogorszył się i poprosiła o rozwód. Podczas gdy Reese wierzył, że to dlatego, że był złym mężem i postawił swoją pracę na pierwszym miejscu, Linda powiedziała, że „sama nie była doskonała” i „żadne z nas nie mogło być tym, czego potrzebowała drugie”. Była cierpliwa wobec Reese'a i czekała dwa lata, aż podpisze papiery rozwodowe. Kiedy spotkali się ponownie, próbował udowodnić jej, że Lucyfer był diabłem, ale ona już wiedziała i próbowała z nim porozmawiać na spokojnie, ale zostawiła go zdradzonego, ku jej konsternacji. Po jego śmierci Linda zorganizowała jego nabożeństwo żałobne.

Ciekawostki

  • Uprawia hot jogę i twierdzi iż zna Krav Magę.
  • Wierzy, że jej wuj po śmierci trafił do piekła.